Levering

 

Wat zijn de levertijden?

Voor ieder artikel geldt een andere levertijd in Uitvaartwinkel.nl. Op iedere productpagina wordt duidelijk aangegeven wat de verwachte levertijd is van het betreffende artikel. Bepaalde artikelen in onze webshop worden met de hand gemaakt en liggen daardoor niet op voorraad. Ook kan de keuze gemaakt worden dat bepaalde artikelen gevuld dienen te worden met as of een haarlok. Dit gebeurt met uiterste zorgvuldigheid. Ondanks de uiterste zorg voor de juiste aflevertijden kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later geleverd wordt.

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De levering met PostNL thuislevering wordt op uw bezorgadres geleverd. Mocht u de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de directe buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een 'Niet thuis code' staat. Met deze code kunt u op de website www.postnl.nl/ontvangen zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. U kunt ook aangeven dat u het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kiest u voor een servicepunt dan zal uw bestelling daar maximaal 3 weken bewaard worden. Heeft u uw pakket niet kunnen afhalen binnen drie weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar Uitvaartwinkel.nl en zal het totaalbedrag van het pakket retour geboekt worden.

Alle artikelen waarin as of een haarlok verwerkt is worden aangetekend verstuurd.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat uw bestelling is overgedragen aan PostNL krijgt u van ons een verzendbevestiging met daar in uw Track & Trace code, hiermee kunt u de status van uw order volgen totdat deze geleverd is.

 

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als u uw bestelling plaatst, kunt u er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen.

 


 

Veilig winkelen met

Veilig betalen met

Zorgvuldig bezorgd door Zorgvuldig bezorgd door PostNL